Oldalak

2010-02-24

Hydrocodone/Vicodin

Egy új sorozat első két epizódját néztem meg ma. Jackie nővér kaladjait. Dr. House női változatban. Nem doki, hanem nővér, nem annyira goromba, mert a beosztása nem engedi, de hasonlóképp cinikus és drogfüggő. Ráadásul ugyanazt tolja. (Hydro-t kért a kollégától. Utánanéztem, hogy az micsoda. Hydrocodone, House Vicodin-jának a hatóanyaga. Félig szintetikus ópiát származék.) Szóval a sorozat. A pilot kifejezetten jó, főleg a végén a csavar. A második részben előkerül pár blőd jelenet. Azért nem Dokik (Scrubs), és Dr. House-t így is kenterbe veri, de kicsit csalódás.
A nővér függése elgondolkodtatott. Tulajdonképpen én is függő vagyok. Csak én sorozatokat "szippantok". Bones, Dollhouse, Mentalist, Cupid, Chuck, Jackie. Ez kb. heti 5 órát visz el az életemből. Ha tényleg szeretnék írni, akkor ennyi időt nem pazarolhatok ilyesmire. Első lépés, csökkenteni a dózist. Nézzük, miről tudnék viszonylag enyhe megvonási tünetek mellett leállni.
Elsőként talán a Dollhouse-t húzhatom ki a listáról. Eliza Dushku nem hoz lázba. A "Tru Calling" izgi volt, sajnáltam, hogy félbehagyták, de ez most elég gáz. Írtak a csajszinak egy erőltetett sztorit, ahol minden epizódban másképp öltözhet és fésülheti a haját, de a játéka ugyanolyan béna, akárkinek a bőrébe is próbál bújni. Mehet a kukába.
Második lépés Chuck, mert már az első évad sem nyűgözött le. Csakis Sarah Walker CIA ügynőknő mosolyáért néztem meg. Kapa fogacskái ellenére elbűvölően bájos a szöszi. A többi se nem szórakoztató, se nem izgalmas. Papírmasé figurák céltalan ténfergése. Szemétre vele.
Harmadikként a Cupid-ról mondok le, bár lehet, adok még neki esélyt, hátha kikerekedik valami belőle. Az első epizód töredezett és nyálas volt, de nem tudtam eldönteni, a pasi kicsit buggyant, vagy tényleg ő Cupidó. A radiátorcsőre barkácsolt golyós számológépen magától átvándorolt bogyó elbizonytalanított. Ha nem javul nagyot, felejtős lesz.
A többi egyelőre marad. Jackie nővérre kíváncsi vagyok. Dr. Bones és Patrick Jane nyomozósdija izgat. Mindig találgatom, hogy ki a gyilkos. Meg Bones és Booth felcserélt nemi szerepei (a csaj a hideg, racionális, a pasi az érzelmes, intuitív, bár ezt a pásosítást az X-aktákban már elsütötték), valamint Van Pelt ügynöknő keblei ébren tartják az érdeklődésem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése